"alt"-favmachines logo
Nieuws

NIEUWS



Wereld Nieuws

Vijf algemene stappen die elk bedrijf zou moeten nemen om betere 

resultaten te realiseren in tijden van crisis.

De uitbraak van COVID-19 heeft de wereldwijde economische disruptieve verandering en onzekerheid enorm vergroot.


  1. Plaats het welzijn en werkomgeving van medewerkers boven alles.Uw mensen zijn uw grootste troef. Bij een crisis hebben organisaties de verantwoordelijkheid om te handelen in het belang van hun medewerkers, klanten en overige stakeholders.
  2. Communiceer - snel, duidelijk en transparant

    Bij een crisis is dit nog belangrijker, vooral als u afhankelijk bent van de doorlopende steun van klanten, medewerkers, leveranciers, investeerders en regelgevende instanties.

  3. Houd de kosten onder controle en creëer reserves voor budgettekorten

    Test diverse financiële scenario's om de mogelijke impact op de financiële prestaties in kaart te brengen.

  4. Identificeer en herstel gebroken schakels in de supply chain

    maak gebruik van digitale ecosystemen en marktnetwerken en zet nieuwe samenwerkingsvormen op om verstoorde supply chains te omzeilen.

  5. Bereid u voor op het onverwachte

    Bedrijven moeten hun contracten onderwerpen aan risicobeoordelingen en preventieve acties identificeren. 

30 SEPT & 1 OKT 2020 ? ROTTERDAM AHOY

U BENT WELKOM

Safety&Health@Work is het belangrijkste onafhankelijke kennisplatform voor professionals voor wie veilig en gezond werken op nummer 1 staat. 

Wij kijken er enorm naar uit u om u op 30 september en 1 oktober 2020 weer persoonlijk te spreken, kennis en ervaringen uit te wisselen en elkaar te inspireren!

De vakbeurs Safety&Health@Work biedt bezoekers niet alleen de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van veilig en gezond werken  Safety&Health@Work 2020 gaat  dieper in op werken met (gevaarlijke) stoffen, preventie, duurzame inzetbaarheid van medewerkers en gedrag en bewustwording rondom veilig werken. Daarnaast is er veel aandacht voor innovaties, nieuwe technologie en robotisering en wordt er uitgebreid stilgestaan bij wet- en regelgeving. 

INTERNATIONALE BEURS MET CONGRES


Sterke groei, groter internationalisme, gespecialiseerde bezoekers uit industriële topsectoren, toenemende exposanten- en bezoekersaantallen - A + A in november 2019 wordt opnieuw het grootste internationale handelsforum voor veiligheid, beveiliging en gezondheid op het werk.

Fav MAchines en ASD Systems samen bij A+A Dusseldorf



Daar vindt u ons FAV-machines, samen met ASD Systems, waar we de nieuwste verkoopoplossingen presenteren. De beurs wordt gehouden van 5-9 november. We nodigen alle geïnteresseerde partijen uit.

FAVMachines in A+A Messe Dusseldorf

TECHNISCHE ONDERSTEUNING

Onze technische dienst staat 24 uur per dag voor u klaar. Wanneer u ons maar nodig heeft. Bij uitval van uw vendingmachine staat één van onze eigen monteurs snel bij u op de stoep om het probleem te verhelpen. Onze mensen in het servicecenter bieden een vakkundige installatie van alle automaten, verzorgen het complete onderhoud van de automaten met uitgebreide onderhoudsbeurten. Wij zien graag dat onze automaten zorgeloos werken. Onze technische dienst komt graag vaak bij u over de vloer, maar.. liever om gezellig die hele goede kop koffie te drinken!